Bubbelvatten i massor

Vi konsumerar mängder med mineralvatten här hemma. Jag får lite dåligt samvete ibland med tanke på miljön och hur bra kranvatten vi faktiskt har. När jag var liten så hatade jag vanligt vatten. Jag vägrade dricka det. Alla sa till mig att det inte smakade något hur kan du tycka att det är äckligt. Klart det smakar något(!). Är fortfarande inte så förtjust i vanligt kranvatten. Jag smaksätter det helst, med citron eller något som sätter smak på det. Men helst av allt så köper jag och dricker Ramlösas päron/citronmeliss. Jag/vi dricker litervis i veckan. Nu har vi bestämt oss för att köpa en kolsyremaskin. Måste bara kolla upp vilken som är den bästa. Det är inte någon som har en hemma och kan tipsa?


Bild: Ramlösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen