Laxkrustader

Något att börja middagen med? Testade detta förra helgen och ville bara ge det som tips. Kan passa bra imorgon! Väldigt lätt att göra och du kan förbereda nästan allt innan. Jag köpte Smördegskrustader från Hatting förra veckan. Tänkte testa att göra en förrätt. Jag gorde ett av recepten som står på baksidan. Den med lax.

Men jag hade rökt istället för gravad lax, det var vad jag hade hemma. Men det funkade lika bra det.

Receptet står på baksidan av kartongen. Jag piffade inte till dem med någon dill men det kan du göra för att få dem att se ännu lite festligare ut.


In med krustaderna i ugnen tar ca 20-25 om jag inte minns fel. Så planera för den tiden och sen några minuter extra för att de ska svalna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen